Technologie mobilne - Warsztat Internetowy - rzetelna wiedza od eksperta IT
logotype


Aby mieć większe przywileje niż inni...
Zarejestruj się (1 min)
To jest (i już zawsze będzie) darmowe.


Trzy proste kroki:

[ 1 ] Strona rejestracyjna
[ 2 ] Wypełnienie formularza
[ 3 ] Potwierdzenie rejestracji

Rejestracja >> kliknij


 

Technologie mobilne

15
Jul
    TelePlay

tele_play

Pojawiła się nowa możliwość kontaktu telefonicznego przez Internet. To TelePlay. Jest już wersja testowa i można rozmawiać z każdego miejsca na świecie tak, jakby się było we własnej sieci i po takiej cenie jak w kraju. Ominięcie roamingu, a tym samym ominięcie dodatkowych kosztów związanych z rozmowami z zagranicy jest fajne, jednak jakość tych rozmów bywa różna. Najczęściej dzowniący słyszy wszystko ekstra, a odbiorca słyszy echo, jakby mówił razem ze swoim bliźniakiem w jednym momencie. Z czego to może wynikać i jak można Twoim zdaniem to poprawić?

Może trzeba zmienić jakieś ustawienia? Pozdrawiam. Violetta T.

Dziękuję bardzo czytelnicze za nadesłane spostrzeżenia. Echa w słuchawce u odbiorcy mogą wynikać ze słabej synchronizacji - serwer - stacja przekażnikowa (bts) - telefon odbiorcy lub co bardziej prawdopobne - czytelniczka ma zbyt głośno ustawiony poziom głośności w głośnikach i dostający się spowrotem do mikrofonu głos osoby dzwoniącej. Aplikacja we flash, może nie mieć funckji usuwania echa.

Usługa jest w trakcie testów. Dlatego minimalne opóżnienia pojawiają się w postaci słyszanego echa, które trzeba z tła na bierząco usuwać. Gratuluję operatorowi pomysłu. Spostrzeżenia pani Violetty zostały przeprowadzone ze Szwecji.

Link do usługi: tele.play.pl

 
 

28
Jan
    (+48) 224449200 lepiej nie oddzwaniaj

Na różnych stronach aż kipi, że z numeru 224449200, który wydzwania i samoczynnie się rozłącza po ok 10 sekundach - musi tkwić jakiś haczyk. Nie mają znaczenia tel. komórkowe czy stacjonarne. Do mnie dzwoni telefon o różnych porach dnia, od ok 15 stycznia - co drugi dzień. Normalnym odruchem jest odebranie telefonu i mniej lub bardziej konkretna rozmowa. Tutaj mamy kompletną ciszę i samoczynne rozłączenie.

Można przypuszczać, że oddzwonienie pod ten "specjalny" numer może nas nieźle kosztować. Ile, tego nie wiem, bo nie jestem zainteresowany kolejnym naciągactwem. Z tego, co zdążyłem się zorientować u innych abonamentowców rachunek wzrasta dwukrotnie, a operatorzy są bezsilni i nie mogą zablokować numeru, który jest numerem premium. Poza tym taki numer może być co chwilę przenoszony na innego właściciela i blokada nic nie da. Jest to zabieg krótkotrwały.

 
 


Strona 1 z 4
Joomla SEO powered by JoomSEF